Fredag imorgon

Kom hem efter en lång promenad för ett tag sedan. Åh vad det känns bra! Knatade på ordentligt tyckte jag. Hade två linnen plus sportBH och två lång t-shirts och hoodtröja på mig, dubbla träningsbyxor så jag inte skulle frysa plus för att svettas extra mycket.
Påvägen hem mötte jag en läskig karl, han stannade upp när han såg mig "HEJ" och sludrade något ohörbart. När jag kom närmare sludrade han "är pappa hemma"
"ja" sa jag och kantade vidare. Bäst att inte ta några risker. Fast jag tror jag har lite hybris (överdriven tro på den egna förmågan) över hur bra jag skulle försvara mig om jag skulle bli överfallen. Jag litar helt på att jag skulle få jordens adrenalin kick och förvandlas till hulken och slita och riva och bita och slå på den som vågade sig på mig. Jag hoppas det stämmer. Jag menar, man har ju hört om folk som lyft bilar i adrenalinrusande situationer.
Nu ska jag fortsätta laga mat sen ska jag göra matplanering.
Får se hur min dag blir imorgon.
Jag rinde och kollade telefonbanken när jag kom hem, får skit dålig lön.
Fredag imorgon YES!

Appropå ingenting; någon som ungått att höra om "bråket mellan blondin bella och schoman eller vafan hon heter". Schullman vill ha nån jävla debatt om det. Har bara en sak att säga om det: WHO THE FUCK CARES?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0