helgen nära nu!

Har inte råd att göra något i helgen, men ändå skönt att vara ledig. Ska försöka att inte bara sitta på sofflocket och sega mig. Hatar när man inte gör något så blir man bara skit seg!
Jag är ganska kluven, för det är blankt på mitt schema imorgon så jag sa att dem kunde ringa mig om jag behövdes. Men samtidigt behöver man ju timmarna. Åker jag in hittar dem antagligen på något åt mig. Eller så gör dem inte de så får jag timmarna ändå men stor chans det är... Det är ju bra frestande att stanna hemma. Jag hoppas dem ringer typ halv åtta och att jag kommer få jobba några timmar bara, då får jag iaf sovmorgon. Svårt att bestämma sig!
Men jag känner mig själv och när klockan ringer imorgon kommer jag bara "äh! en dag gör ingenting". Men vafan, man lever bara en gång och jag tar ändå inte med mig pengarna när jag dör! (inte för att det ligger speciellt mycket pengar i jobbet men)
Hade tänkt göra pannkakor idag men får bli imorgon istället. Fick huvudvärk i slutet av dagen och den har precis försvunnit. Cirka hundra kronor kvar av lönen och näst intill tomt i kylskåpet (och magen). Sket i det och köpte en fet chockladkaka, hönökaka med messmör och nytt smörpaket gick på hundringen men det sket jag i. Som sagt "man lever bara en gång" och jag tänkte unna mig lite hönökaka med messmör.
Åh! hela min kropp skriker efter sängen. Fan så i helvete vad underbart det är att släcka lampan och gosa in sig i sina fluffa kuddar och dra det fluffiga täcket ändå upp till hakan. Heaven!


hähä hittade på mitt "försvunna, skrivit allt i onödan"-inlägg... hä hä..
men orkar inte fortsätta på det, guess the evening wasn't ruend(?) after all! Nej nu blir det lite pasians(kan verkligen inte stava ikväll) och sen sussa sött i väntan på vad morgondagen har att erbjuda!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0