Lägenhetsinnehavare

Sitter i lägenheten. Har kommit på att jag kan använda mobilen som modem. Funkar pretty well. Beställde bredband och lite kanaler idag.
Har fått upp tapeter och målat om kök och vardagsrum. Så skönt! Längtar till nästa lön så jag kan köpa fler grejer jag behöver och vill ha.
Hade tänkt köpa duk och lite mer oljefärg och måla ett par tavlor jag kan hänga upp. Mycket roligare att göra själv än att köpa. Känns så tråkigt och fantasilöst att köpa nått som alla pekar på och säger "ja, jag tänkte oxå köpa den".
Lättare att matcha in med resten av rummet om man får bestämma färg själv oxå. Har inte riktigt bestämt vad det ska bli men det blir nog något halv-abstrakt. Igår tecknade jag för första gången på riiiktigt länge! När jag packade mina gamla tecknigar kom jag på hur länge sen det var. Säkert flera månader (om man inte räknar med telefon klotter). Jag hade typ glömt hur man gjorde.
Plockade fram teckningen jag gjorde idag och bara "va?? is that it?"
Yes imorgon får jag lite sovmorgon för jag kliver av påväg in till stan. Naaajs!
Vet inte hur jag ska klara mig nu när vi snart går in i det vanliga veckorna... :( uuuusch!


Kommentarer
Postat av: camilla

Gud va kul! Jag älskar att göra egna saker som man har användning för. Och tavlor speciellt. Då finns det ingen som har en likadan. Mer personligt blir det också :).

Va fort det har gått med din renovering då :P. Vill du komma hem till mig och fixa? :P

2009-01-06 @ 23:30:24
URL: http://metmaskic.blogg.se/
Postat av: camilla

2009-01-06 @ 23:31:46
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: annnnna peeee

åå madde... va roligt, å ba mycket du verkar ha hunnit me, måste komma å hälsa på snart, kramar

2009-01-07 @ 14:49:21
Postat av: sanna

så fort du har fått ordning så kommer jag o invaderar dig :) o plus att du bor i g-sunda älskar de stället baby ;)

2009-01-09 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0