Måndag hela veckan

Dagen gick ganska snabbt och smärtfritt idag. Förutom "min moment" på bussen blev förstörd av nån facking guy som stank illaluktande parfym och fes hela tiden. Jag fick trycka trynet mot rutan för att undkomma odörerna han gav ifrån sig. Sen fick jag reda på att jag skulle jobba 6 timmar istället för 3,5 som jag hade trott. Men cash is king som sagt.
Mot alla odds orkade jag knata ner på stan en stund och gjorde många nödvändiga inköp på clas ohlsson. Kollade på blommor också men det blev inte att jag köpte någon. Tänkte åka ut till plantagen och kolla där det finns lite mer utbud, det borde vara billigare där också.
Kollar cecar på tv4 plus. Man blir så sjukt imponerad av honom. Han är supercool!
Jag såg reklam på ett program som skulle gå ikväll på ettan faktisk, tror det hette något i stil med öga mot öga och handlar om brottsoffer som möter gärningsman, hoppas det lever upp till mina förväntningar för det lät bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0