Onsdag redan

Veckan har gått fort. Fast å andra sidan säger man alltid det. Varje måndag vaknar man och bara "neeej det kommer kännas som hundra år innan det blir fredag igen" Men på torsdag konstaterar man att "det känns som det är tisdag". Jag står som vikarie på fredag och hoppas att dom inte ringer. Men med min tur som sagt..
Slutade tidigt idag, sååå skönt! Jag åkte hem direkt, hade tanken på att dra in och träna fast det blev inte så, tänkte att när jag väl slutar tidigt så kan jag väl bara få sitta och slöa lite. Hade ju monsterpass mån - tis så jag tyckte jag var värd att sitta framför tvn med en prilla under läppen och bara njuta. Appropå det. När jag slog på tvn och zappade mig genom kanalerna och slutligen hamnade på canal + klumpen (flera canal + kanaler på rad) gick det en iskall stöt igenom mig -"ingen signal". Fick jag inte ha dem längre än så?! Jag intalar mig själv att dem finns där nästa gång jag slår på tvn *sätter mig i ett hörn och vaggar fram och tillbaka*
Idag gjorde jag majsplättar med morot och apelsin sallad  till, det blev skitgott! Det lukade popcorn när man stekte dem. Men dem var riktigt mumsiga faktiskt. 
Hade glömt bort mina sockor och plockade fram och fortsatte sticka såfort jag kom hem. Hann riktigt mycket. Fast den andra blir mycket bättre än den första som ser helt skrumplig ut! Så typiskt! Man vill ju ändå att de ska bli identiska. 
Nej nu ska jag slå på tvn och fortsätta sticka, tar och målar vidare på tavlan sen kanske. Fast jag har bestämt mig för att börja om på den, den är så tråkig, meningslös liksom och alldeles för "noggrannt" gjort, vill att det ska vara lite klaffsigare. Ta ta så länge!  

Kommentarer
Postat av: sanna

har du fått tillbax kanalerna...väntar med späning

2009-01-28 @ 18:47:24
URL: http://sannafredsvik.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0