Ordinary day

Jahapp. Har inte haft speciellt mycket att skriva om senaste dagarna. Allt rullar som vanligt. Min mage är så jävla dryg. Vill bara plocka bort den ett tag. Varje gång jag äter något bra så blir den bara skit körig. Svullen och gör ont. Den bara skriker efter alla onyttigheter jag har matat den med under mina slarv veckor. Den borde ju bli överlycklig över lite fullkorn och grönsaker tycker man. Fast i och för sig har den väl blivit van med lite mer lättsmälta grejer. Nog pratat om min mage. 
      Äh, vafan jag har inget annat att skriva om. Tittar ut och känner sisådär för den där promenaden. Det är upplysta gator men brr. Sitter så bekvämt här i min soffa. Det är så tråkigt att de är så jävla mörkt. Plus att man vet att det är snorhalt ute så man kan ändå inte gå ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0