fattiglappen

Usch, var så trött och allt kändes så jobbigt i måndags! Men jag var ändå nöjd för att jag orkade jobba på bra ändå. När jag klev av bussen i stan klev jag av precis utanför kina restaurangen vid sivia, vad heter den? nått med side? Hur som, såg att de hade 9 bitars sushi att ta med för 60 sek så jag unnade mig själv lite sushi (som jag råkade sätta mig på på bussen). Lever verkligen på sista hundralappen nu, det är hemskt! Jag måste hitta någon jag kan låna pengar av så jag kan köpa busskort, fick åka på mobilen idag och det gick fan på typ 80 spänn! Vill verkligen inte se min telefon räkning sen.
Jobbade med Helena idag och vi slutade ganska tidigt, skönt! Har hunnit plocka lite här hemma, superskönt! Ska dammsuga av och torka golven så känner jag mig ännu mera nöjd.
Danne tyckte så synd om mig igår så han packade på mig massa mat för han tror jag ska svälta ihjäl.
Handlade innan jag åkte hem, rotfrukter är verkligen billig mat, så nu blir det kolrot och morötter i tre veckor! Mums, köpte rödbetor också, ska koka och proppa i mig dom om en stund, så gott! En annan jobbig sak; min krongliga mage har kommit tillbaka verkar det som, den som ligger bakom en del av mina ig:n!
Kanske itne skrev det, men när syrran var här låg jag och flåsade och vred mig i smärta och kramade toaletten ett par gånger. Katta som ätit precis som mig mådde hur fint som helst.
Jag misstänker att jag är allergisk mot sharon frukt, åt det som en galning för en tid sedan och fick ont i magen och halsbränna varje gång. Och det var sharon frukt i syrrans frukt-sallad. Men jag har aldrig varit med om liknande.. hemskt!
Nej, nu ska jag make some food! (soppa på en spik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0