äntligen fredag!




Fan så skönt att även denna vecka hade ett slut, även fast det inte kändes så i måndags. Har varit skit sugen på hot shots ett bra tag nu, så när jag kom hem gick jag direkt till bolaget och köpte mig en flaska galliano. Jag är BÄST på att göra hot shots, ni ser ju själva hur perfekt siktade de är! (nu hade jag dock inte rätt glas, och gjorde lite mindre än vanligt) Drog alla fyra nyss och känner mig lite snurrig faktiskt, men satan så gott det var! (Kanske verkar stadig på handen men ni anar inte hur många gånger jag suddat). Satan va varmt det blev! fick slita av mig tröjan nyss för jag svettades så.
Ville bara utnämna mig själv till das shotsmaester, nu ska jag kolla film och shota, HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0