Bara att tuta och köra



Idag har jag övningskört, utan att kört över någon - jag är bäst!

Kommentarer
Postat av: camilla

woho härligt!

2009-06-24 @ 22:14:44
Postat av: Jenny

Ja vi kan ju ta picknick i nån park eller nåt i detta underbara väder! Eller har du nåt planerat typ nu i veckan? Jag jobbar på måndag o på tis ska jag t ams, men Milla är mest ledig så vi borde kunna kirra nåt ju! (om du är free)

Skulle va askul!

Nääij! Det är mitt täcke! Finns på jysk ;)

Sa till Micke att han borde köpa typ spindelmannen eller nåt. Fatta fult om folk skulle komma på besök så har vi värsta barnsängkläderna. xD

2009-06-28 @ 10:26:11
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0