Because I'm worth it..

Var inte planerat egentligen men fick lust att gå upp på stan idag och unna mig lite. Tyckte jag förtjänat det! Mycket nöjd över mina inköp! Samtliga plagg är inhandlade för 478:-


Mysig tjocktröja i svart som jag behövde (upptäckte i tisdags att jag bara har färgglada, behöver någon neutral oxå)



Svarta jeans, stod oxå på "Need" listan



Vet inte hur många gånger jag stått framför spegel och velat haft "någon mer" men en cardigan är för mycket över linnet.  Problem solved!




Vad kan jag säga? Hur skulle jag kunna motstått denna underbara skapelse?




Dem här blev det oxå <3 roligt med skor som är lite annorlunda och mycket i sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0