Den som inte tar bort luddet..

Efter mycket om och men är jag tillbaka från tvättstugan! Torktummlar-jäveln funkade ju inte! Den snurrade runt men blev inte varm, fick panik och var tvungen att klämma in allt i torkskåpet (tio minuter innan tiden gick ut) tur att jag hade kvälls tiden annars vet jag inte hur jag hade fått tvätten torr.
Jag funderar på att tejpa upp en-arg-lapp i tvättstugan, det luktade rök och låg fimpar överallt ergo det är någon jävla retard som röker i tvättstugan! Hur efterbliven får man bli?! Jag vill inte att mina nytvättade kläder ska lukta rök iallafall..
Här är några förslag på lappar jag tänkte ut medans jag väntade på att det skulle torka:

1) "Den som röker i tvättstugan ska döden dö!!!" (min personliga favorit)

2) "Jävla idiot-jävel, röker du i tvättstugan en gång till slår jag ihjäl dig!" (för mycket?)

3) "Rökning förbjuden" (inte argt nog)

4) "För allas trivsel kan vi väl låta bli att röka i tvättstugan?" (för mesig)

5) "Ge fan i att röka i tvättstugan, jag vill inte att mina kläder ska lukta SKIT!!" (nu börjar det likna nått)

6) "Ciggaretter är farligt för din hälsa, det är jag med om du röker i tvättstugan en gång till!"

Nå? Omröstning tack!

Kommentarer
Postat av: camilla

5:an eller 1:an tror jag på ;).

Fan va snyggt du har fått till bloggen :). Skitsnygg stil!

2009-06-18 @ 15:09:14
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Jenny

1an o 5an helt klart! Haha!

Ja jag tycker också vi borde skåla. Jag lyssnade på lite maddelåtar idag påvägen hem från jobbet o blev så sjukt sugen på att dansa, det tycker jag vi borde göra nån dag! Lite körigt snart bara när vi typ inte har nåra pengar! Haha!

När ska du dra från Uppsala då? Vi måste hitta på nåt innan dess tycker jag ;)

2009-06-18 @ 16:52:50
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se/
Postat av: Hilda a.k.a Lönnmördaren

1:an!

Fast du kanske ska göra en bildserie, eftersom en människa som röker i tvättstugan uppenbarligen är gravt retarderad.



ps. Ang namnet tänkte jag såhär: eftersom du bor i området borde du hyra in nån om du måste fullfölja regeln så blir det svårare att lista ut vem det va som gjorde't liksom.. ds.

2009-06-18 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0