Juni?

Vart fan tog solen vägen egentligen?! Regnat hela dagen har det och jag såg att jag har vita prickar på högra mandeln i halsen jag haft ont i i en vecka! uhu! Vill vara frisk och orkar inte ha ont någon stans! Har känt mig slö hela veckan med, försovit mig nästan varje morgon..! Its a dirty job but someone have to do it.
Snart ska jag flytta ut lägenheten och snart är jag arbetslös. Hm, hur hände detta egentligen? Men det känns skönt att komma ur ekorrhjulet, är inte så orolig som jag borde(?) vara inför vad som kommer här näst! Jag vill inte veta vad som händer imorgon. Jag vill känna mig fri och kunna vara spontan. Min hemliga dröm är att bo i en väska (inte bokstavligt talat) och ta mig från det ena stället till det andra. Hatar att känna mig bunden till något/någon. I want to break free som queen sjunger, eller ja, nån jävel har sjungit det iallafall.
Just nu lutar det åt att jag flyttar in hos en kompis i Västerås ett tag, har ju pappsen där med. Mamma tyckte jag skulle flytta till Sthlm då jag klagar på att Uppsala är så jvla litet och stockholm ändå ligger så pass nära. Jag vill bo i sthlm men är inte sugen på det just nu. Tror jag kommer hamna i någon förort till sthlm när jag väl slår rot. Inte blir det Uppsala iallafall. Mår illa av att tänka tanken på att köpa hus i Uppsala. Men man vet ju aldrig, när jag väl varit borta från Uppsala ett tag kanske jag börjar sakna stan'. Den som lever får se som man brukar säga!
Blev bra sugen på Götet efter att varit där, tror det är en stad jag skulle trivas i även fast jag hatar folk som flyttar dit, finns en viss jargong hos folk som gör det tycker jag, folk som vill vara så jävla speciella. Har iallafall fått för mig det. Folk som har annorlunda frisyrer, sträcker på benen och knäpper händerna bakom nacke och säger att "jovisst har man flyttat till Göteborg".
Fast det är ju tydligen sån rivalitet mellan sthlm och götet. Töntar! Jag ska gå mot naturen och bo i båda städerna SAMTIDIGT! Mohahaha *hytter med nävarna mot himlen ute i spöregnet*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah fifan.

2009-06-04 @ 20:00:17
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: sanna

haha ja de blir mycke öl nu för tiden haha, men jag har läget under kontroll nästan jämt ;) vart ska du flytta nu då? bestämt dig?

2009-06-05 @ 11:43:34
URL: http://sannafredsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0