Lördag, what's upp med det fackin' vädret?!





I torsdag lekte jag med Natta, det är en historia bara det..! Hon kom först hem till mig, Wicke var oxå med! Hon bad mig gå in i köket, så kom hon efter med ett kort och en skokartong. "En liten sommar present" presenterade hon det som och dessa supersöta flip-flop låg i kartongen!! Blev skit glad! De som känner mig vet att jag <3 hello kitty (happy kotty!) Hon hade sett dem på en skoaffär i enk och tyckte jag skulle ha dem! Som den sugar daddyn hon är köpte hon dem åt mig :) Vilken underbart söt vän jag har!

Tyvärr lär det ju dröja innan jag får använda dem... nästa sommar kanske! (eftersom det inte verkar bli nån i år)

Och appropå det blev jag jätteglad av en grej Sandra berättade för mig igår..:)) Den jäveln ska ju till Rhodos imorgon! Missar ju inte direkt någon här i les suede..


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag löövar också hello kitty! Hiiii! Fast synd att det bara finns typ som trosor, strumpor o nattlinnen för oss vuxna. För barn finns det ju på alla klädsorter :(

Hur är det med dej då? Skönt att det inte är långt kvar på jobbet? ;)

2009-06-16 @ 18:51:17
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0