Mulet ute men i mig strålar solen!

Jag har varit så lycklig den här helgen! Det har varit så underbart för jag har inte kännt så på vääldigt länge. Jag har bara varit så otroligt lycklig.. Jag har bara känt ett spratt i kroppen hela helgen, gråtfärdig av lycka! Jag har umgåts med Natta och Sandra hela helgen, två människor jag älskar väldigt mycket och två människor man alltid är glad och skrattar konstant med! Skulle det vara såhär jämt skulle jag aldrig flytta härifrån! Har haft lite ångest över flytten och jag tror det beror på att jag har haft det så satans bra senaste veckan. Men man kan ju inte vara ledig och ha det såhär jämnt. Blir ledsen och rädd av att tänka på att det här inte finns kvar om jag kommer tillbaka.. Men innerst inne vet jag att sommaren kommer ta slut och att jag då inte vill vara kvar i Uppsala. Allt är perfekt på sommaren.
Jag är bara så tacksam för senaste veckan och helgen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0