sådär

Nu har jag pillat lite med bloggen.. orkar inget mer nu!
Om en vecka och en dag slutar jag..! Shit känns jätteskumt! Men det ska bli skönt att göra något annat.

Jag tror mina grannar brottas i rustningar, vill springa dit och kasta dom från balkongen, så jävla irriterande!

Igår var jag och Natte på fotboll, skrattade lika mycket som vanligt! Den tösen förlänger verkligen mitt liv. En annan kvinna som gör det är Sussi, träffade henne i måndags, det blev spontan bio med hennes kamrat(er) och premiär (för min del) på storken.

Vem fabian var det som skrev till mig här om dan' som anonym? Show yourself!

Längtar tills på fredag..! Jag är ledig -woho!
Ska bli najs med midsommar, min favorit "högtid". Jag håller tummarna för vädret bara..


Nu måste jag springa till tvättstugan.. och diska, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0