YES! jag vann!

Blev så jävla glad nyss, hittade ett usb-uttag för mitt minneskort nyss som jag saknat ett par veckor nu. Så jävla underbart att hitta grejer man trodde var förlorade! Rev ut alla lådor i lägenheten och hittade den tillslut i en väska. Känns som man vinner på lotteri. Eller att man vinner över grejen som försvunnit. Älskar att vinna över döda ting. I förrgår vann jag över en godis. Jag hade tagit med den till Ingrid för jag hade bestämt mig för att besegra den stenhårda karamellen, en s.k.a. "jawbreaker" och den gör själ för sitt namn. En mega-super-hård kula som inte går att bita igenom utan man måste bearbeta den tills man kommer fram tills mitten. Den är god men jag hatade den tillslut, efter några timmar och x antal sår i käften kom jag fram till dens mjuka mitt! Men eftersom den var så stor så jag inte kunde stänga gapet var jag så slut i käkarna att jag nöjde mig med att konstatera att jag vunnit efter att tuggat bara några få tuggor på tuggummit. Jag sov som ett barn den natten, nöjd med mig själv och min insats. 



Objektet before the termination. Victory!





Blev sugen på att måla när jag kom hem, här är resultatet. Målade över en foto-tavla jag köpt på Ö&B :)



Freehand baby!









Bäst just nu: Kings Of Leon - Sex on Fire

 

Kommentarer
Postat av: camilla

vilken härlig tavla :)

2009-06-12 @ 17:37:00
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha du skriver så klockrenish tjejen!

Jag blundar när jag läser typ och kan se framför mig exakt det du beskriver.

Haha.

Jättefin tavla förresten. Real peace of art.

Puss

2009-06-14 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0