Argh!

Orkar och vill verkligen inte vara sjuk, men nu har även jag drabbats av denna epedemi som verkar i Uppsala. Dessutom ser det ut som sju svåra år i lägenheten, men jag har inte orkat tagit tag i det och skyller väl ifrån mig lite på att jag är sjuk. Det känns som jag har fåt en boxningshandske stoppad med sten i ansiktet, känner mig som ringaren i notre dam när jag konkar omkring här hemma. ÅH! underbart (knakade just i ryggen). För att inte tala om nacke och rygg -vet inte om det beror på influensan eller mitt konstanta vågräta läge men är skapligt fucked-up i alla 37 kotorna (ren gissning). Dessutom har jag blödit näsblod fram och tillbaka (vilket jag aldrig gör) av mitt konstanta snytande/nysande. Redan klockan 12 i morse hade jag brukat alla mina tilldelade 3 spray i näsan/dag (näsan fräter väl sönder annars eller liknande)
Nu skulle jag behöva ett hett bad och en alvedon-drink. (en ljummen dusch och choklad funkar lika bra) Usch mina läppar är torra som fnöske! (letar febrilt efter lepcylen)

Känner mig redan stressad över sommar -09! Hur ska det lösa sig allt.. Säger som jag brukar säga; dagens problem tar vi imrogon.

Har funderat hela dagen om jag ska jobba imorgon eller inte, men känns helt orelistiskt att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0