bara en bild




Spelade master mind med Christian.. jag var en riktig master. Det här var mitt rekord annars låg snittet på 5 försök *putsar naglarna mot axeln*
Knepet; Vanligt människopsyke! Använde han varma färger är det naturligt att han vill ta så olik förra omgången som möjligt; kalla färger  -Piece of cake! Mohaha jag är så smart!







Sen bakade jag semlor (som jag skrev förra lördagen) såhär perfekta blev dom! (är fortfarande stolt över hur bra dom jäste) Min utan mandelmassa såklart

Kommentarer
Postat av: camilla

De va syrrans ben. Hon fick kokande vatten över sig och blev brännskadad :/. Fucking pain kan jag gissa

2009-03-09 @ 21:25:11
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0