En hand i himmelen

Här har det inte hänt något på länge.. vilket påminner mig om att jag började skriva om helgen men sparade det för att lägga upp det senare. Måste sluta med det.
Jag har en teori; säg att jag skulle trasa sönder tex. fingrarna (valfi kroppsdel) och sedan sätta ihop de färska såret och binda runt eller vad man nu gör när man är trasig, skulle dessa två fingrar läka ihop? Om inte, skulle dom göra det om man sydde ihop dom?  Om allt bara är ett stort slamsigt sår så borde ju kroppen eller köttet i fingrarna inte vet exakt vart det ska vara hud? För att förtydliga har jag illustrerat min teori:




Bara jag som har störda funderingar man inte kan släppa?

Kommentarer
Postat av: anna

du e bra rolig du madde.. å nej de är inte bara du som har konstiga funderingar, även fast ja aldrig tänkt något liknade.. hahahaha

2009-03-17 @ 22:40:59
Postat av: camilla

vilken intressant tanke! :) Det är kul med funderingar. Just det har jag aldrig tänkt på.

2009-03-18 @ 17:59:17
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Lina

Öhh,hmm.. Låt oss säga att det kanske inte är den första tanken som slår mig, när jag just vaknat ! haha.. Du är allt bra konstig hass!

2009-03-19 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0