Tiden är relativ

Sitter kissnödig i soffan och orkar inte gå på toa. Det skulle betyda att jag faktsikt skulle behöva resa mig ur soffan. Jag har värsta homer simpson gropen i soffan, direkt avtryck av min röv.
Usch. Hade inget att göra när jag kom hem och var alldeles för trött för att städa som jag borde, väntar ju besök imorgon. Skrev brev till Ingrid gjorde jag ju faktiskt, yepp, you heard me, ett klassiskt, tvättäkta brev via posten med frimärke och allt. Jag fick blodad tand så jag skrev till och med två brev. När jag skrev adressen var jag nära att skriva @ efter hennes namn båda gångerna. Vadå it-skadad generation.
Tror det blir ett till senare. Det är så otroligt roligt att få brev! Hur ofta får man det liksom? Aldrig. Ett riktigt brev man får sprätta upp och läsa (som man inte rycker sig i håret och kollar banksaldot efter). Därför bestämde jag och Ingrid att vi skulle börja skriva brev. Vi har också bestämt att vi bara ska köpa leksaker åt varandra när vi fyller år. Fatta så mycket roligare det är! Öppna ett stort paket med mycket färg. Ja, vi pratar ju inte om my little ponnys direkt, utan mer åt pyssel hållet då vi båda är pyssel fanatiker *gnuggar händerna*.
Så otroligt underbart att vara ledig imorgon, får nypa mig i armen en gång till. Imorgon kommer jag vakna halv nio och springa ut till bussen med tandborsten i ena handen och en macka i den andra med ruffsigt hår och sedan flåsandes rycka i dörren på kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0