då var man kung i baren!

Fick lönen idag (imorgon) och har betalat alla räkningar etc. Jag letar efter fler saker att betala för jag har för mycket pengar kvar känns det som, grym känsla! ;) Känns som jag glömt något! Ska försöka spara så mycket jag bara kan nu. Shopping förbud! Men lördag väntar krogen, som jag har väntat! Watch out uppsala!
Skrev ett inlägg här och dagen som "försvann" aaaaaaarghh!! Tekniken my ass!
Btw så har någon roat sig med att skicka sms till mig och sandra idag. Vet inte vem det är men det står bara ett namn och det går inte att svara. Mycket mysko!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har lite att ta igen känns det som :P. Det har hänt mycke saker. Jag är ivrig som ett litet barn typ haha.. Jag vet inte riktigt hur jag jobbar i veckan. Jag har precis börjat så det blir lite hur som helst^^. Hur jobbar du?

2009-11-20 @ 09:36:41
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0