fortfarande vaken

Yay! Kollade i kategorin "drömmar" skit kul! Kommer inte ihåg hälften av de drömmar jag skrivit ner, tyvärr var det inte så många jag skrivit ner. Får bli bättre på det! Därför är det så kul att skriva ner dem, eftersom man glömmer. Sandra sa att hon hört att om man berättar om en dröm man haft så drömmer man den inte igen.
Men jag har faktiskt inte drömt något jag kommit ihåg på morgonen på senaste tiden. Alla senaste drömmar jag haft har varit vidriga för jag har drömt att jag somnat på jobbet, så väcker jag mig själv, somnar om, väcker mig själv osv.. Sömnkvalitén har blivit sådär.
Hjärnan fungerar verkligen inte på natten har jag märkt. Om jag skriver något så kan jag komma dagen efter och bara "vafan är det här". Som idag när jag kom hit igen och skulle fylla i tidrapporten så ser jag att jag fyllt i en vecka framåt i tiden, retard! Ganska intressant ändå, människan är ju inget nattdjur direkt therefor disfunktionell hjärna på natten?
Nu fick jag plötsligt jobb att göra.
Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0