Lite rikare, lite otrevligare






Kolla mina psyko ögon! (Sandras och min "hähä azzååee jag fattar intää"- min)




Lite normalare



Sandra och jag var sjukt peppade förra helgen (=lönehelg) och tänkte pengar+folk=superlördag på stan! Där högg vi i sten! Vi var in the zone, som jag brukade säga, klockrena kommentarer, repliker och skratt haglade. Vi bestämde oss för att gå på kalas (vi ville ha rätt musik att dansa till). För det första vet alla att det är generation yngre som går dit. Inte lika illa som förut men man ser ju inte en jävel över 23 där. Vi märkte snart att det fanns två gruppers människor där; otrevliga pojkar och dom som vägrade ge sig. Vi trodde typ vi skulle få spö flera gånger. Vi slösade så jävla sköna kommentarer på så jävla torra, tråkiga och otrevliga människor. Bara för att dom valparna inte är vana med tjejer som ger dom en utmaning istället för tjejer som lägger sig på rygg så fort en kille ger dom uppmärksamhet. Om han inte tål en rolig replik, lite motstånd och grova skämt förtjänar han dig inte ändå. 
Jag sket verkligen i vad jag sa till folk. Vi körde stenhårt. Förresten hade 50% av grabsen mössa ! Något vi hade roligt åt, whats up med det?! Ett gäng satte sig bredvid oss och Sandra var trevlig mot en pojk som satt bredvid henne och såg ut som sju svåra år (fötterna på bordet och likgiltig min). Jag slösar inte tid på folk som ser sura ut, gå hem då för fan. Eller som jag sa till han "vadå,  tror du du ska få doppa ikväll eller" (med våran "hes pervo-röst") Sandra och jag brast ut i ett skratt som fick han att se ännu surare ut. När vi skulle gå därifrån ställde jag mig på alla fyra nedanför trappsteget.
En kille kom fram till mig på dansgolvet och sa något om att "min kompis tycker du är unde.." men jag hörde inte vad aset sa, efter; jag "va?...va?" Sandra "försöker du stöta på henne eller" (han: jag gillar inte tjejer) och ännu ett "va" från min sida puttade han iväg oss. As. 
Vissa karlar vägrade ge sig. Fatta piken!? Jag blir så förbannad på sånna som inte fattar, okej om dom är trevliga och roliga, klart det är kul att prata med nytt folk. Men vad tror vissa som inte har nånting att komma med?! Varken utseende eller personlighet, tror dom man ska hoppa i säng med dom bara för att dom tar kontakt eller? 
"varför dansar ni inte"
"vi vill inte"
"ska ni inte dansa"
"nej"
"kom så dansar vi"
"nej nu ska vi sitta här"
"kom igen, dansa lite då"
 "jag dansar när jag vill, inte när du vill"
"ska ni inte dansa"
"vi är lesbiska"
"dansa lite bara?"

När vi skulle hämta ut jackorna backade jag in i en kille "Oj, här stod det nån" Sandra. "ah men vad gör durå" (skämtsam ton) han "hämta ut jackan kanske!" (arg ton) vi driver vidare med honom och han var beyond otrevlig, snart säger jag nånting om dålig stämning och sandra instämmer att det är dags att gå. Killen "aa gör det innan min fot hamnar ivägen" Ta ett skämt för vad det är för fan. Enda killen som hakade på och gick att skämta med var killen i bankomat kön precis när vi klivit av bussen. Ett annat gäng påvägen till max kukade ur totalt bara för att jag kommenterade att dom höll på att sätta sig på blöta bänkar "håll käften!" Guud! Vet inte vad det var för folk på stan den natten. Dåligt humör hade dom gott om iallafall. Men det tog inte ner vårat humör, vi skrattade åt alla torra människor och drev vidare! (vi kanske förtjänade spö trots allt).


Kommentarer
Postat av: Barre

Snygga bilder! Och folk är verkligen onödigt otrevliga nu för tiden.

2009-12-11 @ 17:04:20
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0