Plopp

Jag längtar redan till nästa lön! Fast tiden kommer nog gå fort. Efter helgen är jag ledig en vecka, tjoho! (Än så länge iallafall). Jag sitter på jobbet igen. Men inatt får jag sällskap ett par timmar för det kommer en som ska gå intro. Pinsamt, jag som äter så mycket på nätterna. Imorgon tänkte jag komma iväg och träna. Måste kickstarta igång nu om man ska få några muckler nångång. Jag är inte så taggad på gym just nu, så det blir nog ett pass isådant fall. I veckan flyttar jag in till stan för att bli roomie med syrran i två månader. Får se om vi överlever varandra :) Det ska bli riktigt kul för vi har knappt setts under en tid nu. Kommer knappt ihåg hur hon ser ut!
Fan, jag köpte ett par flingor från Lidl och nu är jag helt jävla sårig i gommen! Och detta var barnflingor!
Barn födda <00 kanske har omönstrade gommar.
Jag skriver mycket tråkigt nu för tiden. Inte så utförligt som förr. Kan bero på #1 att jag har ett liv #2 att jag blivit lat.  Jag önskar jag orkade skriva ner alla detaljer i det jag gör, men jag är lat helt enkelt! Vilket är synd, för när jag läser gamla inlägg har jag skrivit massa kul jag inte skulle kommit ihåg annars.

Ska försöka bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0