smarta människor manipulerar man till respekt, idioter slår man

Satt uppe till halv fyra igår (so much for vända tillbaka dygnet) och drack vin och camade med Natta och en annan på msn. Det var så rolig och jag garvade så mycket att jag fortfarande kunnat sitta där! "Den andra" jag pratade med är ingen jag känner utan som bara började skriva till mig förut, och det spelade ingen roll vad jag skrev han garvade och gjorde en smajl. Vet inte om trodde jag skämtade eller om han bara tyckte mina kommentarer var roliga. Tex skrev han "du uttnyttjar bara mig sen kommer du bara dra" jag skrev "utnyttjar? nej det skulle ju innebära att jag fick ut nått av att prata med dig, vilket jag inte får" han "hehe :P" jag "men vad bra att du är medveten om det så jag slipper göra dig besviken sen". Jag hade camen på med honom och Natta,  så mycket roligare när man ser den andra:) (Natta jobbade natt, hö hö 'natt - natta') Så fråga jag Natta om jag skulle låtsas "glömma" att camen var på. Hon tyckte givetvis att det var en bra idé. Så jag "petade i näsan" (we're talking halva fingret upp i hjärnan) för att sedan titta på fingret och se fundersam ut. Jag har typ aldrig sett henne skratta så mycket, trodde hon skulle trilla av stolen!
Nu sitter jag åter igen och sipprar vin framför datorn (en god vana) snart är Sandri här YEEY!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahhaha! klockrent! hur reagerade personen när du grävde ut hjärnan?

2009-11-22 @ 19:36:05
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Camilla

SNYGG DESIGN! :D

2009-11-25 @ 11:27:08
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0