Vet inte...


...Vad ni gör på era jobb, men det här gör jag;



Äter!

Im so gonna get diabetes. Har en sockerkick as we speak. Ungefär som när jag gick bananas efter en ask romerska bågar. Men det här är ungefär vad jag gör, jag kan inte sitta hungrig. Speciellt inte dagar (kvällar) som denna då jag inte sovit ordentlig. Då äter jag mig pigg istället. Inte enligt tallriksmodellen kanske. Men jag äter bara mackor och yoghurt, jag kan inte äta mat på natten. Har gjort det ett par gånger, men då får man tvinga i sig. En tallrik spaghetti och köttfärssås halv ett på natten får inte salivet att rinna direkt. Får kompensera med motion i veckan då jag är leeeediiig fram tills nästa tisdag. Tänkte komma igång med träning nu igen när jag bor i staden. Och speciellt nu när jag har tid. Inga ursäkter direkt.
Låtsas shoppade på nätet igår (håller tillbaka tårarna). Hoppas jag får bra lön så jag kan spara + shoppa (önske tänkande)

Kommentarer
Postat av: Camilla

det var kul den dagen med romerska bågarna ^^. Saknar dig Madde :C

2009-11-08 @ 21:54:16
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0