weekend

Fii fan vad vidrigt det var att gå upp imorse, kunde inte sova, som vanligt, och precis när jag tänkte "åh va skönt nu kommer jag somna in" ringen klockan. Vidrigt var ordet!
Men dagen gick smärtfritt och snabbt, årets första lussebulle åt jag oxå! Mums! När jag väl satt på bussen kändes det som jag satt i flera timmar! Jag satt i mitten, där vid fyra sätena, för det var så smockat. Var hungrig och mådde illa av alla tvärnitar och hastiga svängar by busschaffören. Satt och slumrade till ett par gånger och tänkte gud va skönt, nu är jag snart framme, men nej då! Då hade jag bara kommit till gamla hemmaplanet Örsa.
Klev av bussen och hoppade på nästa till Gränby centrum. Mår alltid bra av att gå där! Åkte hem. Istället för 200 meter löpning blev det 200 gram marabou. Men det förtjänade jag! Blir nog ingen bio ikväll heller, syrran skulle inte hinna och jag är för slöö för att orka visa mig bland folk. Skulle vara om jag fick gå i pyjamasen då.
Håller ju på och målar om på min lilla blogg. Men fan va drygt det är. Gör ju inte som man vill alls! Får ta tag i det snarast så den får se lite frän ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0