brr

Förut tyckte jag det var kul att skriva långa utlägg om allt roligt jag gjort, men nu orkar jag aldrig längre! Jätte synd för man glömmer så lätt och snabbt dom där roliga detaljerna..! Måste bättra mig och redovisa sommaren åtmindstonde. Sitter på jobbet, som vanligt, bara här jag har tillgång till intranätet. Imorgon är jag ledig, yay! Sen jobbar jag mån-tis sen ledig tills söndag. Blev lovad frukost på sängen (eller det där på sängen hittade jag på) imorgon bitti hos en viss person. Får se om det blir av. Fett drygt (blivit påverkad av Johans ghetto snack) att åka bussen till uppsala.


Senaste låtarna på min hjärna:

The big pink - dominos
Iron maiden(?) - run to the hills
Muse - Uprising

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0