enough



Uääh! Nu orkar jag inte vara sjuk längre! Nyss var jag sjuk i >2 veckor, frisk en dag och så blir jag sjuk igen! Sandra och jag har hostat och snytit oss i kapp den här veckan. Jag har varit pigg men man kan ju fortfarande inte göra något. Vill ju träna framför allt! Sitter på jobbet trots att jag hostar, men jag smittar inte så det går ändå. Sen att jag varit vaken 24h + gör inte saken bättre! Hoppade in igår och idag, bara det att jag inte sovit där emellan. Jag jobbade, åkte hem (sov en timme på bussen kanske) kliver av i U-sala äter frulle på donken, tar bussen hem, snackar med Sandra, kastar igång en tvätt, ska lägga mig och sova-omöjligt! låg och stirrade i fem timmar sen gav jag upp, gick och duschade och nu sitter jag här. Fattar inte hur jag INTE kunde sova! Jävla skit kropp! Jag ska springa till apoteket i veckan och köpa något.. "lugnande". Det funkar inte! Så trött på att aldrig kunna somna! Gaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0