ja, sommaren är kort!




USCH! Fíck en liten ångest attack över att sommaren är slut! Har haft så sjukt kul denna sommar!
Men mycket skoj ser jag fram emot denna vinter..! Har lite pirr i magen av den här vecka, och NEJ det är inte magsjuka! Blääh! Har snytit mig och hostat hela dagen.. sett sånt ingen borde se! Jag blir GALEN av att vara sjuk!! HATAR att vara sjuk! Skulle jobbat igår och idag men det går ju inte..! uhu! Gud vad dålig jag blivit på att blogga, låter bara som en fjortis, men så gåre när man är  upprörd!

So long..


Just nu:

Akon ft. David guetta - sexybitch (lite sent men nu är jag hooked)
Major Lazer mf. - keep it goin' louder
familjen - det snurrar i min skalle (fortfarande)
Maskinen - dansa med vapen (senaste jag <3 maskinen)
Andreas grega - dom hade mycket att säga
Erik Hassle - dont bring flowers after im dead


Kommentarer
Postat av: camilla

Vi måste ses! Jag har lite konstiga/roliga saker att berätta ;). Saknar dig! :'(

2009-10-14 @ 09:32:09
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0