Saker som gör mig lycklig




Har alldeles nyligen(nyss) blivit frälst och helgalet besatt och förälskad i my little pony det började med ett test på facebook, sen ett klipp på youtube (alltså den vanliga vägen). Kollade på ett avsnitt av my little pony tales som jag kommer ihåg sen jag var liten! Dom är så underbara! (Älskar ju allt socker sött och regnbågsfärgat) Suttit hela natten och ritat ponnys :)) Jag blir sjukt lycklig av sånt. (Störd och barnslig?) Men jag är inte ensam iaf, det finns iallafall en till jag vet som jag kan dela min sjuka crawing av översliskigt söta (och regnbågsfärgat) grejer..Ingrid älskar sånt lika mycket som jag och jag måste snarast introducera henne för min nya upptäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0