Saturday night live

Det som fick mig att klara av fredagen var tanken på mig själv i mjukisbyxor sittandes i soffan med choklad i munnen och Möller i blicken. Någon som såg det? Inbokat varje fredag för min del. Precis när idol är slut ringer min handledare och talar om att jag måste jobba lördag. Eftersom jag sett fram emot (och riskerar en sjukhus vistelse om dom planera sprack) att gå ut med Sandra så valde jag att jobba dag. Vilket innebär att jag har ett stressat upplägg för kvällen. Endast en timme på mig att göra mig i ordning när jag kommer hem (måste bestämma outfit redan nu, note to myself). Men eftersom det blir en timme plus inatt så gör det inget, woho! 
Ska bli så skönt att flytta in till stan snart.. Hatar att bo på landet. Bostadsfrågan fortfarande ett problem då jag inte vet vart jag vill bo.. Måste komma på det snarast. 
Btw stötte jag här om dagen ihop med jordens ")¤/"¤("&##"%!/ busschafför. Tillochmed Sandra reagerade på att jag hävde ur mig om denna varesle från helvetet. Men det blir ett annat inlägg, vill inte bli upprörd igen!
Utgång ikväll.. WOHO längtar!! Men dagen kommer förmodligen gå fort!
Nej, time to do some work. 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0