Torsdag/Fredag

klockan är prick 00.00 och jag sitter på jobbet. Ska jobba imorgon med!
Har hållit till i Västerås nu när jag jobbat. Lotta är hemma och sjuk så idag var jag med henne till visningsbaracken för att vara smakråd. Det är stamrenovering på G och de ska välja färg på kaklet. Innan det var jag ute och sprang, gick ganska bra. Men vet inte om det verkligen är min grej. Jag skulle vilja ha kort på .. kan inte komma på vad det heter nu, men det är ett träningscenter här i Västerås där de har allt från magdans till kampsport. Skulle vilja börja boxa och dansa! Det är min typ av träningsform! Kollade lite intensiv kurser för körkort oxå, det lutar nog åt det. Annars kommer jag aldrig få det gjort. Ska satsa på att ha köris till nästa sommar. Då ska jag köpa mig en liten skruttig cab att susa omkring i!
Körde här om dagen med mamma och christian, fick köra skit mkt så jävla kul. Så kul när man gör framsteg! Mamma och Ola hade hittat en spis på blocket som vi åkte och kollade på i bälinge. Vi hade ingen aning om vart det låg så vi åkte fel ett par gånger, mycket bra! Körde mörkerkörning på kvällen oxå fy fan va drygt det var! Fattar inte att det är lagligt att köra när det är mörkt! Ser ju inte ett skit! Jag brukar susa fram i 90 på 288:an men nu låg jag och puttrade i 60! Dessutom verkar vissa förare tycka att det är helt OK att köra med hellyset på mot mötande trafik!
Nej nu ska jag jobba (who am I kidding? Jag ska ta kaffe och riskaka och spela farmville + kolla klart på svenska hollywood fruar)

Kommentarer
Postat av: Camilla

HaHA! klockrent "så snåla att dom skriker när dom skiter"

Intensivkurs är nog bäst, jag ångrar nästan att inte jag tog en sån. Allt tar sån tid annars.

Shit vilket skönt jobb du verkar ha :). Apropå jobb så har jag hamnat i knipa med vårat förra. HAHA. Det är nog inget jag kan ta här..

2009-10-02 @ 08:54:51
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0