sol i mig!

Dagen var tack och lov underbar jämnfört med gårdagens mardröm! Vaknade långsamt och tidigt idag och det kändes jätte skumt, somnade så sent och vaknade ändå så tidgt, går inte att beskriva men jätteskum känsla, fick det förut, känns som man sakta kommer tillbaka och blir medveten om kroppen igen, som om man varit ute och svävat:)
Vaknade och telepati med natta igen när jag loggade in på msn och hon skrev "fan skulle precis säga åt dig att logga in!" Åkte till Natta som hämtade upp mig, åkte till maxi och köpte grönsaker och dipp, tjockade oss i soffan och kollade på ztv och svenska hollywood fruar - ny favort!
Hon körde mig sedan till Sanna, jag kollade på bebismage och åt fiskbullar! Busade med Laban och snackade skit sen åkte jag hem igen! Dagen har gått undan.. yay! Fredag fyller jag år BIG YAY!  och Camilla med förstås! Grattis till oss (hoppas vi inte grinar i år med)
Kort och gott; har haft en skit bra dag! Tack och lov!
Imorgon blir det Uppsala och kanske ett besök hos mammas salong för att fixa kaluffsen.
Peace!

Kommentarer
Postat av: camilla

HAHA! Juste, jag hade nästan glömt bort det(eller snarare förträngt..) Jag vill inte bli lika besviken som förra året :P.

2009-09-17 @ 09:25:53
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0