still going strong!

Sitter fortfarande på jobbet. Jag skulle göra, litterly, vad som helst för att få ligga i min säng framför jay leno show nu. Ont i hela kroppen har jag! Är nog inte helt frisk (no news there)

Sitter på jobbet och har radion på och låten "ayo technoligy" (felstavat, men klockan är 04.32, inte ens einstein skulle kunna stavat rätt vid den här omänskliga tiden på dygnet) med mailo (?!) och kom onekligen att tänka på saker jag hatar och att den värsta kombinationen skulle vara en duett mellan maiylo (seriesly hur stavar han?) och pete fucking dorethy (mitt största hatobjekt). Tack och lov var det länge sen jag såg petes fula tryne i oräknerliga antalet skvallertiningar han prydde på hans "storhets tid" (dvs när han kilade stadigt med kate).

Seriöst.. när får jag åka hem? Vill bara dunka huvet i väggen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Thanx! Du måste se den IRL också :). Jag förstod att det var i enköping du skulle hamna^^. Smidigt med jobb å så ju. Är det egen lya?

Kramo

2010-02-07 @ 11:05:16
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0