stenhårt!

Känns som jag skitit i den här "bloggen" stenhårt senaste tiden.. Men å andra sidan startade jag den när jag hade alldeles för mycket fritid. Numera har man ju ett liv... I pidy the fool som sitter dag ut och dag in och bloggar som en galning! Ut i friska luften liksom..
Läste mitt senaste inlägg om hur förbannat trött jag var.. Länge sen jag kände den tröttheten när jag jobbade natt, har varit sjukt pigg (för att jobba natt) senaste tiden, and i should now; jobbade närmare 200 timmar förra månaden! Fritid, vad är det? Samtidigt ät det så defust att jobba natt, kändes inte som jag jobbade någonting samtidigt som jag aldrig var ledig. Maj gick med andra ord fort förbi. Hann knappt träffa några kompisar, iallafall inte utanför den här "stan". Har kommit in i en period där jag hatat på min ekonomi. Har varit en riktig bitch mot bankkontot. Men det skiter jag i, senaste tiden har jag haft den attityden gentemot pengar.. and i like it!

På lördag ska jag på maskerad.. suttit och sista-minuten klurat hela natten och har kommit fram till en rätt bra, enligt mig själv, utklädnad. Men tänker hålla det för mig själv tills på lördag. Hoppas folk fattar vem jag är bara. Annars kommer jag bara se ut som en mupp. Bilder efter helgen på facebook dyker nog upp.

Var ett klick ifrån att radera den här bloggen. Nästa gång kanske jag löper linan ut.. Känns bara pinsamt att jag ens sitter här nu. Whats the point liksom. Ingen som kommer vilja sponsra min blogg eller skicka gratis produkter för 1 besökare/månad.

Thats all folk's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0