Nu ska jag bara fördriva tiden

Jobbar, och så här trött/arg/ledsen/förtvivlad (framför allt PISSTRÖTT!!<-- och då sov jag fram och tillbaka till kl 18 idag) så jävla trött på att vara trött.. Känns som jag bara vill krypa ur skinnet! (försöker sluta snusa dessutom.. stubinen kortare än vanligt)
Bla bla skiter i vad jag skriver, bara tiden går! Desperat behov av att få tiden att gå, varje minut närmare sängen räknas! Dreglar nästan bara jag tänker på att sitta på en buss i en timme och bara sova. Senaste natten och nu har varit vidriga, inte varit så här trött på länge när jag jobbat natt. Vanligtvis lite segt en viss tid, men nu får jag sätta tandpetare för ögonlocken så dom inte åker ihop. Tacka f*n för att jag tog med mig datorn, annars hade jag varit körd. Sitta och stirra in i väggen gör en inte piggare direkt, inte går tiden snabbt heller för den delen.
Synd att jag inte har någon film att titta på.
Det var fem minuter det.. Min rygg är helt fucked up oxå..! Uhu vad jag tkr synd om allt min rygg får utstå.

Nu avslutar jag detta.... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0