nyaste, senaste!

JA, jag sitter på jobbet. Nu för tiden den enda tiden jag orkar spendera framför denna meningslösa sida! Men ändock ett litet tidsfördriv då jag har 11 timmar att slå ihjäl. Som tur är jobbar min gode väl Linda oxå natt, men aset har ju lite mer att göra än mig (eller så har hon kallt ignorerat mina senaste tre vibbar på msn). Jag försökte locka med ett halv kilo guld vi kunde dela på om hon bara ville delta med mig på eniros skattjakt, som jag börjar ge upp hoppet på. Får bli miljonär på något annat vis helt enkelt!

Fan så trött jag är. Allt har jag att tacka min granne för som tyckte 12.30 var en bra tid att börja spela vrål hög, skit-dålig musik på sprängda högtalare. Kände mig så utvilad så det är inte klokt när jag gick till jobbet, tack, tack ska du ha! Ska jobba i helgen, vilket jag inte har ett dugg lust med. Men vem har nånsin lust att jobba, ey? Den jäveln som har det skulle jag vilja träffa personligen. "Ser jag någonsin en leende joggare ska jag överväga saken".

Ibland är man tacksam för allt i livet. Igår blev jag så glad när jag tänkte på alla som får mig att må bra!
Appropå igår så kunde jag inte sova. Det är som att jag har en period på 15 min då jag har chans att somna, sen går det över och jag ligger och stirrar i taket till halv 5. Och ofta när jag står på gränsen till drömmarnas värld väcker jag mig själv med tanken "oj, jag håller faktiskt på att somna". Värst är när man kommer på sig själv med att fundera på om man sovit eller inte. Insomningstabletterna var inget att skriva hem om heller. Ibland funkar dom galant och man sover som ett barn. Men idag proppade jag fyra och blev inte ens sömnig. Trots mina 6 timmars sömn. Imorrn ska jag sova som en gris!

Kom att tänka på när man håller på att somna framför tvn och det är omöjligt att hålla ögonen öppna och huvudet nickar till men man vill inte sova för man vill se klart filmen. Fan va skönt! Kan inte komma på när det hände mig senast. Eller jo, när jag och sandra var på avatar eller när vi satt och fikade hos Lasse och Kerstin. Men de gångerna har inte varit på det där sköna sättet som i soffan hemma.. lovely! Märks det att jag värdesätter min sömn likt guld? Skulle kunna offra den där jävla guldtackan från eniro(som inte är min buhu) om jag kunde somna genom att knäppa med fingrarna. Hatar folk som har lätt för att sova... 
Missundsam ditt namn är Madde!

En halvtimme ihjälslagen tid -check!
Nu återstår manikyr (ansiktsmasken redan gjord), film och dating in the dark reprisen.



Favvo listan nu på småtimmarna;

Righteous Brothers – Unchained Melody
Blue Foundation – Eyes On Fire
Jose Gonzalez – Heartbeats
Simon Norrsveden – OK baby det är dags att vi ska vinna allt
The Big Pink – Dominos
Lorentz & M.Sakarias med Newkid – Lever min dröm
Kiss – I Was Made For Lovin' You
The Killers – Mr. Brightside
Elvis Presley – Viva Las Vegas
Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
The Soggy Bottom Boys – I Am A Man Of Constant Sorrow - Radio Station Version




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag delar gärna med mig av min trötthet om du vill ha :P. Jag somnar så fort jag lägger mig ner (eller när jag sitter också iofs) Speciellt efter jobbet. Det måste vara att jag går i ide eller nåt på vinterhalvåret, för jag har nog alltid varit sjukt trött såhär års när jag tänker efter ^^

2010-03-04 @ 12:59:44
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0