@work

Jag är så trött så jag spyr snart(jag vet, det här tjatet om sömn driver er till vansinne) MEN måste bara få poängtera att jag endast fick 5 timmars sömn efter gårdagens arbetspass.
Imorgon ska jag sova stenhårt. Sen får jag besök av mor och syster.

Jag har tänkt boka tid för intensivkurs i veckan -yeey. Nångång ska man väl få det där körkortet gjort. Nu fick jag sån där olust känsla när jag skrev det. Den här tiden på dygnet har man nämnligen inte lust med nånting, skulle självaste loket olsson stå utanför dörren och utbrista att man precis vunnit en resa till karibien skulle han få dörren i ansiktet och en själv skulle lägga sig i sängen igen.

Thats it for today, dagens kraftansträngning


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA loket olsson. I just lööv dina jämförelser.

Leka snart?

KYSS

2010-03-09 @ 23:48:39
URL: http://famousgrouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0